Think like Jesus – Kobus Neethling

Ek het skaars nog tyd om te skryf, ek is bly om hierdie stukkie te kan reblog.

jimi le roux

neethlingThink like Jesus – Kobus Neethling, Hennie Stander, Raché Rutherford, (Carpe Diem, 2000)

Ag, ek was nie eintlik weggeblaas hierdeur nie.  Ek wou seker maar ook iets lees deur Dr. Kobus Neethling, bekende kreatiwiteitspesialis (deesdae minder in die nuus as vroeër), en hierdie boek was by die bibloteek se boekverkoop-rak vir ontrent R4, so iets.

Die rede dat die biblioteek nie hierdie skenking kon gebruik nie is dat die boek in die water geval het, oënskynlik.  Die bladsye is gekreukel en mens sien die watermerke.  Dis my eerste probleem met die boek – alhoewel dit natuurlik nou nie die boek self se skuld is nie.  Ek kan egter wel verstaan dat mens die boek in die badwater sal laat val, want dit het amper met my ook gebeur.

Dan het die voorblad my ook nie behaag nie (ek het probeer vasstel wie die uitleg gedoen het, maar hulle was te…

Ursprünglichen Post anzeigen 1.167 weitere Wörter

Hinterlasse einen Kommentar