Winter Semester – Les 1

Paul:   Goeie dag.

Jaco:   Dagsê!

P:       My naam is Paul. Wat is jou naam?

J.       My naam is Jaco.  Aangename kennis Paul.

P.         Aangename kennis Jaco. Ek kom van Johannesburg. Waarvandaan kom jy?

J.       Ek kom van Orania. My ma kom van Johannesburg! Waarvandaan kom jou ma?

P.       Sy kom van die Kaap. Wat is jou ma se naam?

J.       Haar naam is Sandra en wat is jou ma se naam?

P.       Haar naam is Rebeka en my pa se naam is Piet, wat is jou pa se naam?

J.         Sy naam is Frik en hy kom van Natal.

Personalpronomen – Possessivpronomen (Deutsch) 

ek – my    (ich – meine)

jy – jou    (du – deine) (U wird kaum noch benutz in Afrikaans)

sy – haar (sie – ihre)

hy – sy     (er – seine)

Konjunktion – Deutsch

en – und

Substantiv – Deutsch

naam – Name

Präposition – Deutsch

van – von

Fragen Worten – Deutsch

Waarvandaan – Woher

Wat – Was

3 Kommentare zu “Winter Semester – Les 1

  1. Pingback: Winter Semester – Les 5 | Afrikaans in Leipzig

  2. So was kann ich gut gebrauchen. Die Kinder hier wollen mir zwar Afrikaans beibringen, aber ich kann mir das alles sowieso noch nicht merken und ich möchte das doch so gerne verstehen können. Ich denke, hier kann ich mir einiges angucken! 😀

Kommentar verfassen

